Długo przed powstaniem wytycznych dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu, uczestniczono w wielu obszarach określonych w normie ISO 26 000.
Działania związane z podnoszeniem świadomości oraz budowanie kompetencji w dziedzinie społecznej odpowiedzialności są priorytetem dla Zarządu.
Działalność związana z ISO 26000, skupia się na:
- poszanowaniu praw człowieka i stosowania dobrych praktyk z zakresu pracy,
- przestrzegania uczciwych praktyk operacyjnych,
- prowadzeniu wzajemnie uczciwych relacji z klientami i dostawcami,
- ciągłemu społecznemu zaangażowaniu w rozwój społeczności lokalnej
Standardy środowiskowe wg ISO 14001 oraz bezpieczeństwa wg PN-N/8001 były i są postrzegane i ciągle doskonalone, w reguły ich przestrzegania są wymagane od wszystkich pracowników już od chwili rozpoczynania pierwszych godzin pracy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |